Friday 20 December 2013

Salam Maya dari Rayyan Aqasya (R.A)

Salam perkenalan kepada semua warga MAYA sekalian. Semoga kalian berada dalam keadaan sihat hendakNya.

Hajat untuk menulis blog sudah lama aku pendamkan, bertangguh lamanya disebabkan kesibukan seharian. Akhirnya, aku menggagahkan diri untuk berblog kerna aku tahu, aku dapat meluahkan rasa melalui penulisan =)

Basically, blog Bicaraku adalah bersifat umum, tidak hanya mengfokuskan kepada suatu bicara atau subjek, tetapi ianya adalah bicara yang lahir dari hati kecil ini. Segala pandangan, rasa dan pemerhatian aku mengenai kehidupanku, akan dipotretkan di sini

Semoga apa yang disampaikan di ruangan ini dapat memberi manfaat kepada warga pembaca.

Salam kenal, salam perpaduan, salam ukhwah

-Rayyan Aqasya- 

No comments:

Post a Comment